L'Agramunt es manté fort amb la última victòria contra el Torà

esports
L'Agramunt es manté fort amb la última victòria contra el Torà

Un 1 a 0 aconseguit contra el Torà en el temps de descompte manté a l'amateur del Club Futbol Agramunt-Escola Gerard Gatell a la disputa pel liderat de la classificació. El jugador Jose Villanueva, qui va jugar uns minuts després de superar una lesió que l'ha tingut apartat del camp uns mesos, recorda que l'equip sabia que el Torà seria un rival difícil: "L'equip estava conscienciat que el partit contra el Torà seria difícil, perquè és un dels millors equips visitants fora de casa, i així el resultat ho demostra, perquè vam guanyar en temps afegit. La primera part va ser de domini absolut nostre i només ens va faltar poder enllaçar pilotes dels nostres mitjos als davanters per poder crear perill. El Torà estava molt ben col•locat dins del camp i només vivia de les nostres pèrdues de pilota. Fruit d'això van tenir dos u contra u amb el Marc que per sort nostra, no vam poder materialitzar i amb aquest resultat d'empat a 0 vam arribar a la mitja part".

Ja a la segona, l'Agramunt va tenir més ocasions de gol tot i que no va ser fins al temps de descompte quan es va marcar: "La segona part va seguir la mateixa tònica, amb el control de la pilota, atacant i amb diferents ocasions de gol i un penalti fallat. A les acaballes del partit, quan quedaven uns 15 minuts, vam tenir la desgràcia que ens van expulsar el Denís per doble amonestació. Vam continuar atacant, amb l'equip a dalt i una pilota pentinada que va agafar el rebuig el Pedrol, amb l'esquerra va fer un golàs".

Aquesta victòria, afegeix Villa, és de les que fan equip i afició: "Aquesta victòria ens dona moltes ales, és una victòria que fa afició i equip. Seguirem treballant per estar a les posicions de dalt de la taula i la setmana vinent anem a Tornabous on, si les coses van be, hauríem de tornar amb els tres punts per seguir estant a la zona alta de la classificació".

El partit a Tornabous serà a les 16.00 h.


Notícies relacionades